יום ראשון, 6 במרץ 2011

השעשוע החדש שלי.....OLD SCHOOL CAMERA


הרבה כשרון מסתובב ברחבי העולם והרשת....המון, לפעמים אני נדהמת מכמה.....
אבל אחת היא מיוחדת במינה,
שלי עושה את זה BIG TIME היא גם יפה גם אופה גם תופרת גם מצלמת וגם.....הרשימה ארוכה!
מבטיחה בקרוב להקדיש פוסט נפרד רק לה, אמנית המיקס מדיה - ALISA BURKE
Alisa Burke
באחד הפוסטים האחרונים היא כתבה על כל מיני אפשרויות לשדרג את הצילומים שלכם, בדיוק לסגנון שאני אוהבת, קצת "של פעם" עם ניחוח רומנטי וינטג'י, מלוכלכך, מחוספס, בלי סדר מיוחד או הגיון......כאילו צילמנו במצלמת חובבים של שנות ה- '70.....
והפלא ופלא, אפשר להגיע לתוצאה המופלאה הזאת בעלות של כ-2 פאונדים בלבד (כ-12 ש"ח) הורדת היישום ל-IPHONE....מאז שהורדתי אני לא מפסיקה להשתעשע!!!!
אז הפעם בלי הרבה מילים, תראו איך טיול של יום שבת בטבע, טיול קצר של רבע שעה יכול להניב צילומים כאילו טרחתם עליהם שעות במעבדה מיוחדת לצילום.....(או בפוטושופ.....)
למי שיש אייפון ומעוניין לקבל אותה תוצאה (כמעט, בכל זאת יש לתת פה קצת קרדיט לצלמת ולכשרונה.....) מוזמן להוריד את היישום - Hipstamatic - התמכרות מובטחת!!!!!
חיפושית משה רבנו זוחלת על היד של איתמר-

הדלת שמובילה לשום מקום.....(באמת, בדקנו....)


וערמת עצים מצולמת בפילטרים והגדרות שונות לקבלת כל מיני תוצאות.....


ובית שלא באמת ישן, רק נראה ככה בתמונה.....

למרות הקור העז סימני האביב החלו.....


התמונה הבאה מוקדשת לחגית (משחק מילים), תראו שזה כמו סמיילי....

ואת הקומפוזיציה של התמונה הבאה אני מאד אוהבת....שימו לב שמאחורי גונן שמחייך קלות נתפס בעדשה אדם בתנוחה של מוטרד....זה מדהים כי זה כאילו השד הקטן בעצם במוחו של גונן מאחורה מוטרד בעוד החזות הנגלית הקדמית, כאילו שלווה, יש משהו בקומפוזיציה של שני הגברים בתמונה ששבה אותי (יצא לי בטעות, זאת לא תמונה מבויימת או מתוכננת....)

12 תגובות:

  1. איזה תמונות מקסימות .אוהבת את המראה רומנטי וינטאגי

    השבמחק
  2. i absolutely love it!!!!!!!!

    השבמחק
  3. חברה שלי גם משתמשת בזה...אבל עכשיו ממש עשית לי חשק עם התמונות שלך....על מצפונך השעות שאני הולכת לשחק בזה (-:

    השבמחק
  4. איזה פוסט מקסים! גם אני מאוהבת באליסה הזאת, היא כל כך יצירתית!! ואיזה כיף שחשבת עליי, הבית הזה מקסים, ואכן מחייך :-)))

    השבמחק
  5. מקסים!! אהבתי את המראה החדש של התמונות!

    השבמחק
  6. ממש נראה כמו התמונות של פעם! מדליק ביותר. רק לא נראה לי שאני אקנה אייפון בשביל זה...

    השבמחק
  7. נהדר! התמונה האחרונה פשוט הורסת. זה רק לאייפון או אולי יש גם איזה תוסף לפוטושופ..?

    השבמחק
  8. נהדר! התמונות האלו והפרשנות שלך בסוף.

    השבמחק
  9. יא, יפה ומעניין, התמונה של גונן גדולה ואפילו מצחיקה, הוא מחייך לו בזחיחות וזה שמאחוריו שוקל התאבדות

    השבמחק
  10. מדהים!!
    היום זו הפעם הראשונה שאני מצטערת שאין לי אייפון :-)

    השבמחק
  11. אני עם גליש, אין לי אייפון ובגללך אני מצטערת, למרות שלפיקסה יש אפשרויות ישון דומות בהחלט בעורך שלהם. וגימפ, גימפ (הכמו פוטושופ בקוד פתוח) שבאמת קל לשימוש.

    גונן באמת נראה כאילו הוא מוטרד ממשהו מאחורי החיוך הזה...
    דש לאביב ולנרקיסים!
    עינבלית

    השבמחק
  12. מגניב. אהבתי את בית הסמיילי.

    השבמחק