יום חמישי, 19 באוגוסט 2010

חזרתי....עוד לא לגמרי במסלול....

יושבת לשולחן חדר העבודה שלי
נושמת את ריחו של הבית שחלקו מאד טבוע בחותמי וחלקו די שנוא עלי
אבל זה הבית, ועכשיו גם אין לנו בכלל שום בית אחר אז זה הבית......
עוברת על התמונות שהורדתי למחשב
(רגע הילדים שם מכסחים אחד את השני בסלון כבר חוזרת אליכם)
ומנסה לברור את היפות ביותר כדי לתת טעימה קטנה מאיפה שהיינו......
(רגע הילדים רוצים ארוחת צהרים כבר חוזרת אליכם)
ומנסה לארגן מחשבות ולהחזיר טלפונים ולסדר מטלות יפה יפה ברשימה כדי להחליט מתי כל דבר יקרה
(רגע הקטנה עכשיו צריכה ניגוב פיפי בשירותים כבר חוזרת אליכם)
ו....ככה נראה בערך היום שלי מאז שחזרנו מהחופשה......(רק שאני וגונן חייבים דחוף חופשה אחרי החופשה הזאת.....)
אז איפה היינו ומה עשינו?
בלגיה הולנד וגרמניה.....כן לא מופרך בכלל ואפילו מהנה עם הילדים, אמנם אנשים חושבים שאנחנו משוגעים כי זה היה הביקור השישי שלנו בהולנד....כן כן השישי, ותאמינו לי אנחנו עוד נחזור שוב ושוב במידה יותאפשר.
לכל מי שמעוניין בהמלצות לטיולים בעיקר עם ילדים מוזמן להירשם לבלוג השני שלי: משפחה מטיילת, שם אעלה בקרוב המלצות על בלגיה, הולנד עם ילדים וגם עוד חובות מהעבר על פלורידה עם ילדים.
בנין העירייה בבריסל בלילה כל יום בקיץ בשעה 22:30


המקום הכי יפה בעולם - ארץ טחנות הרוח, קינדרדייק, הולנד

הילדים שלי מנסים לאכול כל מיני דברים בכל מיני מקומות



ואפילו הצלחתי "להגניב" כמה קניות....."שוק הבדים באמסטרדם" זה ממש לא מה שכולם חושבים, יש אמנם דברים יפים מאד אבל לא צריך את שוק הבדים בשביל זה (ועל כך גם כתבו כבר בעבר קרן ונתנאלה), זה שונה ממה שציפיתי למצוא בשוק המקורי המפורסם, מי שרוצה המלצות מוזמן לפנות אליי באימייל.
הבית שלנו התחדש במגדלור שהוא דגם מדוייק (שימו לב לתמונה) של המגדלור באי AMELAND שהוא חלק משרשרת האיים הפריזלנדיים, כבר יש לנו ברזומה אחד מהם ועכשיו חקרנו את האי המשגע הזה, מבטיחה לכתוב על האיים האלה בבלוג הטיולים בנפרד, כולל תמונות משגעות של משפחה רוכבת בדיונות של חול!

קיר התמונות הקטנות התחדש בתמונה עתיקה של רוכב הולנדי מחנות עתיקות משגעת

בדים של מטריושקות בכל מיני צבעים וסרטים עם מוטיבים הולנדיים, אפליקציות
(זה לא היה זול בכלל אבל אי אפשר היה להשאיר אותם שם....)

וגולת הכותרת מבחינתי, בדים עם מוטיבים הולנדיים

התלבטתי קשות לגבי מוצרים של פיפ - סטודיו אבל הם יקרים בטירוף ובסוף קניתי סט מזלגות עוגה מבלונד-אמסטרדם שזאת גם חברת עיצוב מוצרים מגניבה מאד....שימו לב איך המדף של הקרמיקה כחול לבן שלי התחדש גם בבית מיוחד כמו בתים הולנדיים מקרמיקת דלפט אמיתית שנתנה לי עינת חברתי שמתגוררת בהולנד.

ו...בסוף לפני שעברנו את התעלה בצד הצרפתי, מצאתי את הגיליון האחרון של MARIE CLAIRE IDEES שהוא פשוט מוצלח מאד מאד מאד!!!!!! והכי כיף זה שלא שכחתי את הצרפתית שלי ואני מבינה כמעט כל מה שכתוב בו......

ועכשיו נשאר לחזור ליצור ולשלב בחוכמה את כל הדברים היפים הללו ביצירות שלי....
הגשם פה דופק בחוזקה על החלון והוצאנו כבר את נעלי הבית החמות, ליבי איתכם כל יקיריי בישראל שאתם נמסים שם בחום המטורף הזה, החזיקו מעמד!
זהר

21 תגובות:

  1. איזה יופי של תמונות וגם אני מסכימה איתך לגבי הולנד הייתי המון פעמים עם ההורים שלי הייתי פעמיים עם הילדות ועוד אחזור זה בטוח!
    הילדים כל-כך חמודים.
    והקניות שלך ממש מוצלחות.
    לא ידעתי שיש לך עוד בלוג מיד הולכת להציץ.
    אנחנו נוסעים מחר לכרתים לשבוע איזה כיף.

    השבמחק
  2. התגעגעתי....ברוכים השבים - אחח איזה טיול ואיזה תמונות מדהימות
    נראה שעשית רכישות שוות ואני בטוחה שעוד נראה יצירות שוות ביותר...
    תיהני ממזג האויר הקריר (אני לא מאמינה שאני מעלה על דל שפתי את המשפט הבא...אבל הייתי עכשיו מוכנה לקבל גשם בישראל....)

    השבמחק
  3. חזרת, איזה כיף, וישר את מעדכנת, לשתי שניות הרגשתי כאילו הייתי שם איתכם, איזה כיף.
    ומודה ששורה אחת פשוט הרגה אותי על הגשם ונעלי הבית החמות, אוי, כמה חם ודביק פה.
    תעדכני מלא מלא מלא, כל פוסט שלך הוא פשוט הנאה

    השבמחק
  4. בוביק welcome back!!
    התמונות עושות געגעוע להולנד ובעיקר לכם!
    כבר ראיתי את כל התמונות בפיקאסה אבל לקרוא אותך עושה את הכל הרבה יותר צבעוני וחי!
    הרכישות שוות, מתה לראות המדף כחול לבן שלך בלייף!!
    גם אני קניתי לא מזמן מגדלור קטן.
    נשיקות
    יפעת

    השבמחק
  5. איזה כיף שחזרת.. התגעגעתי!!!
    נשמע שהיה לכם כיף של טיול, איך בא לי גם :-)
    וכמה הייתי מתחלפת איתך עכשיו.. גשם גשם בוא!
    נשיקות!

    השבמחק
  6. אוווווו ... התגעגעגעתי וחיכיתי חיכיתי חיכיתי לרשומה הזו.
    ברוכים השווים . נראה שהיתה לכם חופשה נפלאה.
    נדבר בפרטי
    חיבוקים
    אורית ש.מ

    השבמחק
  7. נשמע מעולה ואני בהחלט ארוץ לקרוא יותר בבלוג השני
    תתחדשו על הרכישות השוות ותהנו מהגשם

    השבמחק
  8. הטיול שלכם נשמע נהדר (אבל אני לגמרי מבינה את זה שעכשיו אתם צריכים חופשה רק לשניכם...) הרכישות נראות שוות אבל הגשם הגשם-אולי תשלחי קצת לפה? נשיקות.

    השבמחק
  9. איזה כיף של טיול. וקניות.
    הולכת להציץ בבלוג השני שלך.
    קיבלת את העקומה שלך? מיכל בלפלנד...
    נהיה בקשר
    קינשסה

    השבמחק
  10. איזה כיף זה נראה:)
    ויצאת עם רכש שווה ביותר!

    השבמחק
  11. התגעגעתי אליך!
    ברוכה השבא!
    התמונות יפייפיות והתמונות של הילדים הכי שוות! (בייחוד של הקטנה המדליקה שלך עם הגבינות)

    השבמחק
  12. נשמע שמאוד נהניתם.
    יום בהחלט שגרתי עם הילדים.

    השבמחק
  13. איזה כיף לכם! נראה שהיה טיול מקסים וקניות שוות. והגשם? ונעלי הבית? תזכירי לי מה זה? החום פה ברמות הזויות שלא היו מזמן...
    ועוד משהו חשוב - עשיתי השבוע את עוגת הדבש המנצחת של סבתא פנינה ששמרתי במועדפים פעם, עוד לפני ש"הכרנו" - יצא משהו משהו, ומאוד מתאים לגשם ונעלי בית... תודה על המתכון.

    השבמחק
  14. איזה כיף שחזרת,
    אני מאוד אוהבת את הבלוג שלך :)

    השבמחק
  15. איזה כיף שחזרת !!! כמה התגעגעתי !!!!
    נראה שעשיתם כיף ממש !!!!! הרכישות ..מממ.. כולי קנאה... והגשם... עם המעל 40 מעלות שיש לנו פה כבר כמה ימים... אין לך מה להתלונן... :-)

    השבמחק
  16. זהר יקרתי, ככה נראים חייה של אמא בבית עם ילדים בחופש,
    אבל אני רוצה לעודד אותך כי השנים האלה יחלפו
    ויגיעו גם ימים שהם ידאגו להכין לך ארוחה :o)) (מנסיון )
    התמונות של "הפרסרים":o)) שלך מדהימות
    נראה שהיה לכם אחלה של טיול !

    השבמחק
  17. ברוכה השבה
    נראה שהבנתם ואכן הולנד זכורה לי לטובה
    ואם חשבת שתנוחי .... את לא מציאותית
    איך אפשר לנוח כשהילדים מסביב
    רכישות שוות בהחלט

    השבמחק
  18. שהבנתם = שנהנתם

    השבמחק
  19. מסכימה איתך ב-100% תמיד רצוי חופשה מחופשה..חה...חה....חה...הילדים שלך מתוקים סוף הדרך....איזה יופי שתפסת אותם כך...ואהבתי את המגדל אור...מתאים לי בול עכשיו לכניסה החדשה ששידרגתי את כולה בסגנון של ים.
    קחי לך דקה להסתגלות וקדימה ליצירה.

    השבמחק
  20. איזה יופי של דברים! נראה שהייתה חופשה מדהימה!!!! אני בהחלט נמסה כאן... וגם ירוקה קצת מקנאה :)
    הילדים נראים כל כך מאושרים!!! איזו חוויה..
    גם מחכה לראות תוצרים יפהפיים :)
    תמשיכו לבלות!!!!

    השבמחק