יום שני, 12 ביולי 2010

חבילות הפתעה בדואר...הכי שיש!!!!

אני ברת מזל. וכי למה? כי כבר סיפרתי לכם על חברות מופלאות שמקיפות אותי, חלקן "חדשות" מהשנה האחרונה בעולם הוירטואלי וחלקן ותיקות מתקופות חיים שונות. וכמובן גם חברי משפחתי הנפלאה.....
הפוסט הזה הוא בעצם מעין "השלמת חובות", פתאום שמתי לב שהרבה מאד מהחבילות שזרמו אלי  במסגרת החלפות או כל מיני מתנות והפתעות, לא שיתפתי ולא הראיתי לכם....
אז אתם מוכנים? הפוסט הזה יהיה מלא בעבודות של אחרים ויגרום לכם להיות ירוקים מקנאה אז אני מזהירה מראש!!!!!

חבילה אחת הגיעה מג'ודי חברתי היקרה-
חיפושית מעיסת נייר שמעטרת את המקרר שלנו ועושה אותו שמח יותר ומגש עץ למפיות- 
וצמיד מקסים מעיסת נייר
נעמה זוסמן, אמנית הקרמיקה האהובה עלי פינקה אותי במפגש אישי ומיוחד בספל היוצא דופן הזה.....הוא כל כך יפה ועדין שאני לא מעיזה להשתמש  בו...


נילי היקרה והמוכשרת, אשר אותה הכרתי באמצעות הפורומים השונים והיתה ביננו כבר החלפת דברים אישית בעקבות פוסט מרגש שהיא כתבה בעבר, הפתיעה אותי BIG TIME, ברגישות והתאמה כל כך מדוייקת תראו את התמונה התלת מימדית המעטרת את חדר עבודתי: sew much fun (הקישור יביא אתכם להרחבה על כך בבלוג המקסים שלה!)
*הצילום מהבלוג של נילי

וממייקו הקטנה אחותי המוכשרת ביותר!!!!! חבילת הפתעות ולבבות....ככה זה תמיד בין שתינו, אני מלמדת אותה כל מיני דברים ואז היא הולכת ומבצעת אותם בצורה הכי אומנותית הכי מקורית והכי מרשימה שיכולה להיות.....למשל תראו את לב הקרושה הזה שתלוי כבר על הקיר של יערה בין לבבות אחרים....
ואת הבד הזה שממנו בטוח אתפור לי תיק.....(לא מצטלם טוב אבל זה בד ורוד עם הדפסת הדפים של שערי מניות בעיתונים יומיים בעברית.....)
ואת מחזיק הסירים הזה -












ולבבות נוספים מקרושה ומבד מיוחד ומלבד בליבוד שלה מצמר בלי שום תבניות חיתוך מיוחדות..... שאותם כבר לא צילמתי לכם....תודה אחותי, אני אוהבת אותך!

ויעל קיפודים אהובתי המוכשרת, שלחה לי הפתעה לגמרי הפתעתית (אפילו ביררה מאחורי הקלעים איזו מידת נעליים אני וכמה נדוש זה שאני כמו רבות אחרות 39.....)
ושלחה לי את הזוג הכחול המופלא  הזה, אם אתם רוצים לראות את סדרת הכפכפים שיצאו מהמפעל שלה על גווניהם השונים ולקבל לינק להדרכה- אתם מוזמנים לכאן  (חדי העין יבחינו שרגל שמאל שלי נפוחה יותר מרגל ימין, זה עדיין מאד כואב הנפילה הזאת!)

ואורית היא שמיים ירוקים שלחה לי החלפת ים מטריפה מיוחדת, יצירת אומנות במיטבה עם מיליון משמעויות ופרטים שנקראת: "מבט לים התיכון" כאן תוכלו לקרוא בהרחבה בבלוג שלה

*הצילום נלקח מהבלוג שלה
ומימס המקסימה שהוגרלנו זו את זו בהחלפה זוגית של מחזיקי מפתחות (על המחזיק ה"מגודל" שלי אליה קראתם כבר כאן לפני כשתי רשומות) והנה תראו מה היא שלחה לי.....(*התמונה לקוחה מהבלוג שלה של מחזיק אחר בצבעים מעט שונים, לי לא הצטלם טוב כמו לה....אז תדמיינו את זה בסגול משגע!!!)


ואת התיק המטריף ששלחה לי ברבימה (ענבר) בהחלפת עליסה שכבר היתה מזמן וכמעט נשכחה.....גם לא הראיתי לכם....אבל אני חורשת עליו ומקבלת המון מחמאות....כאן תוכלו לקרוא עליו אצלה בבלוג

*התמונה נלקחה מהבלוג שלה
 
אז מה אתם אומרים? אני אומרת שאני ברת מזל וששווה מאד להשקיע משרה וחצי בניהול בלוג בקריאת בלוגים של אחרים בתגובות באימיליים בקומונות ופורומים כי הנדיבות והכיף שיש בנתינה והקבלה הם בלתי ניתנים לתיאור!!!!

17 תגובות:

  1. ואני אומרת שמגיע לך כל הטוב הזה - ולו רק בגלל שאת יודעת להעריך (אבל גם בגלל שאת כ"כ מקסימהה ואהובה)
    תני לרגל קצת לנוח!!!! (הן יפיפיות עלייך ד"א-והלק-הורס)

    השבמחק
  2. דברים מהממים, את רובם אני מכירה וכיף שריגכזת כך
    והעיקר תודה על הפירגון
    כיף לשלוח למישהי כמוך!!!!
    תהני מהכל
    נילי

    השבמחק
  3. איזו רשומה מפרגנת לחברות הישנות והחדשות :o))
    כל מה שקיבלת מקסים ומקורי -מגיע לך !!
    מי שמשקיע קוצר !!:o))

    השבמחק
  4. לא רק BigMook כי אם BigTime הרווחת בגדול.

    השבמחק
  5. אכן השארת אותי ירוקה מקנאה... ואוו כמה דברים! איזה כיף! הרווחת חברות נפלאות ויצירות מדהימות!

    רוני - מילשייק

    השבמחק
  6. יקירתי - הכל הכל מגיע לך ובגדול!
    על הלב הרחב שלך, האנרגיות הטובות, האהבה שאת מפזרת, והפרגון הנפלא לאחרות (שהפוסט הזה הוא תמציתו המזוקקת).
    את נפלאה!
    נשיקות.

    השבמחק
  7. מי שמשקיעה באחרים- האחרים משקיעים בה!
    כל הטוב הזה מגיע לך!

    השבמחק
  8. איזה כיף לתת לך מתנות. יודעת להכיר, להעריך, להוקיר, להודות ולפרגן.

    וזה בנוסף לכשרונות הנפלאים שיש לך ומוקר השראה לכלנו.
    מי יתן ותמשיכי להיות כה מבורכת.

    השבמחק
  9. איזה יופי !! כמה פינוקים... והכל.. מגיע לך, פשוט מגיע לך !! תהני מהכל ותפרגני לעצמך :-)

    השבמחק
  10. איזה אוסף משגע שמחמם את הלב. כנראה שכל זה באמת מגיע לך! אשרייך.

    השבמחק
  11. הכל כל כך יפה וכל כך מושקע וכל כך מגיע לך!!! בורכת בחברות מוכשרות ונהדרות!

    השבמחק
  12. איזה פוסט של פינוק ופרגון!
    מקסים!

    השבמחק
  13. כשמגיע מגיע! תתחדשי תהני והוקרות על הפירגון.

    השבמחק
  14. אני תמיד אומרת שאנשים טובים מכינים ומפנקים אנשים טובים.
    נראה לך שאני צודקת?
    איקון של חיוך מאוזן לאוזן

    אשרייך שזכית בחברות כאלה ואשריהן שזכו בך.
    קינשסה

    השבמחק
  15. את בהחלט ברת מזל! איזה מתנות יפות ומושקעות.. הלוואי שלי היו חברות עם כשרון יצירתי שכזה, שהיו מכינות לי פריטים ייחודים ומהממים שכאלה.

    מקנאה בך,
    ללא ספק :)

    שרונה

    השבמחק
  16. אין כמו להיות מוקפת חברות!!!!! ועוד כאלה מדהימות :)
    הכל כל כך נהדר!!!

    השבמחק
  17. מקסים בעיני איך קשרים הוירטואליים הופכים אמיתיים אפילו אם צריך לחצות יבשות לשם כך.
    הפתעות נהדרות קיבלת בדואר
    הספל שבהאת ליבי לגמרי

    השבמחק