יום שישי, 13 בנובמבר 2009

חבילה מאמריקה וגיסה מוכשרת במיוחד






איזה כיף לקבל חבילה, כמו פעם, בנייר קראפט חום מאיכות טובה....כזאת שבכתב יד כתוב לך השם והכתובת ומי השולח, וזאת בכלל גם הפתעה....אז ככה היה לי השבוע, הייתי בבית עם יערה שהיתה חולה ופתאום, דפיקה בדלת: טוק טוק, מי שם? זה אני ה- POST MAN....
בהתלהבות (רואים את ההתלהבות בתמונה) קרעתי את הנייר החום ופתחתי את החבילה שממנה קפצו עליי אוצרות שיפעת "אספה לי" באמריקהסרטים..... חותמות
פאנץ הפרפר החלומי של מרתה סטיוארט שחלמתי עליו המון זמן ולמרבית הצער, יצר בקלילות עשרה פרפרים ואחרי שעתיים כשרציתי שוב לשויץ בו....שבק חיים (אולי מזג האויר של לונדון לא עושה לו טוב, הוא רגיל לחום של פלורידה) - אני ויפעת מצאנו פתרון לענין (אמנם אאלץ להמתין עד דצמבר אבל זה פתרון....), עד שיש לי אחד כזה אני עכשיו לא מוותרת!!!בתוך היו עוד כל מיני אוצרות שלא צולמו, אבל "הכי הכי הכי" אלו הדברים שהיא יצרה בעצמה, תראו את השלט המקסים הזה וכמה יפה הכיתוב עליו, הוא כמובן שוכן במקום כבוד בחדר היצירה שלי: והמחברת המקסימה הזאת שמיד תתחיל להוות את מחברת הפרוייקטים שלי במקום זאת שנעלמה כשעברנו בית לפני מספר חודשים:
וכרטיס משגע מעשה ידיה:ואני בתמורה (למרות שאנחנו נפגשות עוד חודש וקצת.....וגם אז תהיינה מיני החלפות ומתנות) החלטתי לשלוח לה גם כל מיני דברים חמודים....מין חבילה חורפית כזאת עם ניחוח אנגלי.....בדים משובצים, איילים לקישוט, שתי מפיות תחרה עגולות מקוריות מהבית של סבתא פנינה ו....סרט מטריף.......את שאר הדברים שבחבילה אני לא מגלה כי הרי יפעת היא מהקוראות בבלוג זה....

אז יפעתוש....תודה ענקית וחיבוק ו....תהנה מהדבר הירוק החדש שמונח על שולחנך, מקוה שתהני למשש ולהשתמש בדברים ששלחתי הם בדואר בדרך אליך.....

7 תגובות:

  1. וואוו איזה אוצרות קיבלת.
    באיזו ארץ אתן נפגשות ??

    סיגלין

    השבמחק
  2. תודה שביקרת בבלוג שלי! אנחנו נפגשות בישראל לקראת סוף דצמבר. הבטחתי לה הדרכה קצרה בקרושה שחלקה כמובן מבוססת על הלמידה שלי מהבלוג שלך!!! תודה!

    השבמחק
  3. יוווווווווו,אני מקנאה :-) חומרים מהממים,תתחדשי ותהני.

    http://www.tapuz.co.il/blog/UserBlog.asp?Blogid=120520

    השבמחק
  4. תודה רינת! אני רק צריכה עוד קצת שעות ביום בכדי ליצור!

    השבמחק
  5. דארלינג...
    אז כמו שאמרתי - הכל נאסף באהבה רבה, וכבר התחלתי חבילה חדשה...
    אני אכן מלטפת את המפלצת הקטנה הירוקה החדשה שלי - מחר אלך לקנות עוד כמה תבניות מההתלהבות
    ומחכה בקוצר רוח לחבילת ההפתעה שלי, תודה בוביק!!
    נשיקות,
    יפעת, פלורידה

    השבמחק
  6. איזה כיף....מתה לראות אתכם כבר!

    השבמחק
  7. איזה יופי של חבילה!!! תהני!

    השבמחק